dal 2003, semper fidelis!

Insurgency - HOTFIX 23/12/2014

Qui c'è spazio per gli ospiti, per le richieste di reclutamento e sfide. Niente Spam!

Moderatore: Moderatori

We’re releasing a hotfix today with a few fixes and optimizations. We have resolved multiple issues with the new font system including a problem with memory allocation which may have had a performance impact on users with less system memory. You can see the full changelist below.

We also want to let you all know that we are aware of the crashes certain people are having. These are engine level crashes, making them particularly difficult to debug, however we are actively trying to isolate the cause. We believe it is system specs and/or video settings related; something the version of Source Engine we use doesn’t like. It could be new video drivers or an engine-deep issue that we would need to troubleshoot with Valve.

With your help, we should be able to narrow down the cause of these isolated crashes and discover a solution. If you are experiencing crashes and would like to help us, please provide us with some information here. In particular we want to know your system specs, anti-virus software, frequency of crashing, and your advanced video settings configuration. If you wouldn’t mind uploading a crash dump for us too, that would be great.

Another issue some people are experiencing is a “Client Timed Out” message. This is not an issue with the game, but rather an issue with Steam. If you search for this error on Google you will discover many similar complaints for other Source games as well as potential solutions.

We are a small team working hard to create new content and keep improving Insurgency. For those of you who have been experiencing issues, we thank you for your patience and support.

Changelist
- Fixed various characters (including CJK characters) not being rendered correctly.
- Fixed regression causing 100-200MB of extra memory being used at start-up.
- Bot response audio converted from WAV to OGG to reduce filesize and improve streaming.
- Set default Paged Pool Memory Available setting (in Advanced Video settings) to Medium.
- Buhriz: Fixed SEC able to blow up final cache by firing AT-4’s through the window.
- Market: Fixed players able to hide inside the minivans and use it as a firing position.
- Market: Fixed several small issues throughout the map.
- Panj: Potential fix for grenades not exploding at D Push.

Just a note regarding Workshop: Any mods changing voice responses, radial or bot vocalizations will need to be converted to ogg vorbis with the following settings: Mode: VBR, Quality: 1.00, Sample Rate: 44,100Hz, Channels: Mono for best compatibility.
fonte: http://steamcommunity.com/app/222880/
server aggiornati
Vorrei rimediare Insurgency...Sono andato sul sito di steam e lì lo venderebbero per una quindicina di euretti...ma offrono due possibilità. counter strike ed un altra cosa che ora mi sfugge...oltre registrarsi sul sito steam...Mi date qualche dritta??? Fermo restando Caro Snipershady che mi pare tu mi abbia detto in passato che con le scarse capacità del mio pc (sul quale gira solo COD2), posso provare a giocare a insurgency...
Ciaoo
Guarda, insurgency è "leggero".
Credo che impostando i dettagli al minimo, tu riesca a giocarci.

Certo... tu hai proprio un "chiodo"...
magari rimandami un po' il tuo cpuz cosi mi rinfresco la memoria
www.cpuid.com
ti scarichi cpuz, fai il report HTML, lo ZIPPI e lo alleghi sul forum
ok....poi se il chiodo lo regge, mi spieghi, quando hai un po' di tempo cosa dovrei comprare da steam...
beh... mandami sto CpuZ intanto ;)
System Specifications
Processor (CPU)

Name
Intel Core i7-4790K CPU @ 4.00GHz

Threading
1 CPU - 4 Cores - 8 Threads

Frequency
4197.52 MHz (42 * 99.94 MHz)

Architecture
Haswell (22 nm)

CPUID / Stepping
6.C.3 / 6.3C (C0)

CPU Extensions
MMX, SSE, EM64T, VT-x, AES, AVX, AVX2, FMA3, TSX

Caches
L1 : 128 KB / L2 : 1024 KB / L3 : 8192 KB

Microcode
0x0000019

Max. TDP
88 Watts

Temperature
46°C

Voltage
1.193 Volts

Type
Stock

Motherboard

Model
ASRock Z97 Extreme6

BIOS
American Megatrends Inc. - P1.20 - 05/08/2014

CPU Socket
Socket 1150 LGA

North Bridge
Intel Haswell rev 06

South Bridge
Intel Z97 rev 00

Memory (RAM)

Size
16384 MB

Type
DDR3-1332 - Dual Channel

Frequency
666.3 MHz (1:5)

Timings
9-9-9-24

Slot #1 Module
Crucial Technology - 8192 MB (10700)

Slot #2 Module
Crucial Technology - 8192 MB (10700)

Graphic Card (GPU)

GPU Type
Intel(R) HD Graphics 4600 (599 MHz)

VRAM Size
2048 MB
GPU #2 Type
NVIDIA GeForce GTX 770

Miscellaneous

Windows Version
Windows 7 Ultimate Edition 64-bit

Windows Subver
SP1 (Build 7601)

CPU-Z Version
1.71

Abbi pazienza, ma io lo so mettere soltanto così...
ma hai cambiato PC??

Hai preso un pc di alto livello (almeno la config CPU + Mboard)

è tutt'altro fuorchè un chiodo!!!
Aho!! Achtung... Rigardando i parametri che ho inserito ed estratto da quel programma c'è qualche cosa che non mi convince...IO NON HO WINDOWS 7. E siccome il mio pc E' UN CHIODO, mi sa che anche gli altri parametri non sono veritieri...
ma da dove hai preso quella roba ????
beh, ho seguito le tue indicazioni...ho cliccato sul link che mi hai dato e poi ho tirato fuori quella roba...tieni presente che non sono un tecnico e sicuramente ho toppato.
-scarica cpuz DA QUI
-scompatta
-avvia cpuz_x32.exe
-in basso vai sul menu a tendina "tools"
-save report as HTML

una volta salvato il file fanne uno ZIP e allegalo qui sul forum (devi usare EDITOR COMPLETO & Anteprima) per aver la funzione ALLEGATI
Grazie...dovrò aspettare però il fine settimana perchè oggi e domani sono fuori per lavoro...
il file l'ho fatto...

Allegati

Riassumendo le tue caratteristiche
Specification Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Mainboard Model P4V88+ Northbridge VIA PT880 rev. 00
1.5 Gb di Ram
NVIDIA GeForce FX 5200 - DriverDate = 12/02/2004
Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 3 (Build 2600)
Mi dispiace, ma tu non hai un PC... hai un CADAVERE!!
Ad insurgency non ci giochi manco pregando in aramaico antico...

:( sorry